In Haiti, vrajitoria este o practica frecventa, o realitate privita cu respect si cu teama. Nu numai populatia este atrasa de magia locala voodoo, ci si autoritatile,care tolereaaza nenumaratilor vrajitori si chiar ii viziteaza. Vracii sunt mai cautati decat medicii, iar ceremoniile voodoo atrag mii de oameni. In realitate, voodoo a devenit o religie si reprezinta credinta marii majoritati a negrilor din micuta republica.Potrivit sondajelor efectuate in 1988, 97% din populatie crede in voodoo.

"Voodoo" provine de la cuvantul "vodu", care semnifica, in Africa, actiunea spiritelor, duhurilor. Populat cu scavi adusi din aceasta regiune a Africii, Haiti a mostenit puterile oculte ale credintelor stravechi. Inca din vremurile sclavagismului, proprietarii de sclavi isi tradau negrii ca pe niste animale, dar se temeau de fortele lor magice. Un cunoscut etnograf care s-a ocupat cu voodoo, Alfred Metraux, scria in 1959: "Groaza pe care am intalnit-o la albii din Haiti se poate explica printr-un fel de razbunare a fostilor sclavi: asupriti timp de generatii,acestia si-au folosit puterile oculte pentru a-i infricosa pe fostii lor tirani. Teama care domnea pe toate plantatiile din Haiti era adanc intiparita in suflete: era groaza in fata puterii magice a Africii, care tulbura somnul stapanilor de sclavi."


Lumea a aflat despre fenomelele oculte legate de magia voodoo din cartea "Haiti or the black republic" ("Haiti sau republica neagra"), scrisa de fostul consul al Marii Britanii in Haiti, Spencer John.Acesta povesteste o multime de intamplari stranii la care a fost martor, inclusiv ceremonii voodoo in care se practicau sacrificii rituale si forme de canibalism.
Voodoo nu este practicat numai in Haiti. Fenomene asemanatoare de transa si posedare malefica au mai fost observate in Statele Unite ale Americii si chiar in Europa. Asta ca sa nu mai pomenim Africa, patria sa mama, unde este infiorator sub diferite alte nume.In America sunt cunoscute peste 30 de cazuri de persoane urmarite de autoritati pentru practici voodoo.

In Haiti, voodoo este un sistem religios, caracterizat prin venerarea strabunilor si a unui panteon urias, format din zeci de zei si duhuri.

RITUALURILE FUNERARE

Un punct cardinal al credintei voodoo o reprezinta existenta dubla a tuturor lucrurilor: exista  o  lume vizibila si una invizibila. Fiecare om are in el un suflet dublu, format din doua duhuri: primul se numeste Gros-bon-ange (ingerul mare si bun) si Ti-bon-ange (ingerul mic si bun).Gros-bon-ange este un duh ocrotitor, un fel de controlor al constiintei, care ne pazeste de rau si de minciuna; Ti-bon-ange reprezinta suma faptelor noastre , a experientei acumulate, cu fapte bune si rele. In clipa mortii, cele doua duhuri se mai odihnesc  inca un an in apropierea trupului, sau dupa cum se numeste in traditia voodoo, "pe fundul apelor curgatoare".La sfarsitul acestui an, Gros-bon-ange paraseste aceasta lume, iar Ti-bon-ange trebuie invocat si pastrat pe langa casa decedatului.Ritualul se numeste "scoaterea de pe fundul apei".Duhul recuperat prin formule magice este pastrat intr-un vas din argila, numit "govi", vas care reproduce forma trupului uman. El inlocuieste  "vasul din carne", in care duhul a salasluit o viata.Neideplinirea ritualului dupa un an de la deces este un lucru foarte grav.Familiile care uita sa indeplineasca aceasta obligatie fata de morti sunt lovite de nenorociri, printre care si bolile cele mai usoare. 


42 Comments:

  1. Anonim said...
    Nebunie frate...
    Anonim said...
    da....avem 415445suflete.....unu ne protejeaza de minciuna altu de furt altu de parlament si multe altele.....:-@
    Anonim said...
    care stie un ite cu vraji cu adevarat folositoare si rare,nu pe care le sie si un bebelush
    Anonim said...
    Vă rog să.mi dati si mie o info:cum să construiesc un altar wicca.vă implor!!!
    Anonim said...
    cum folosesc magia neagra???unde gasesc cateva astfel de carti??
    am incercat si eu putina magie si a mers
    de acum nimeni sa nu mai zice vreodata ca nu ezista magie
    Anonim said...
    Cauta in librarii ca gasesti carti bune si ieftine. pe net nu ai sa gasesti mai nimic.
    Anonim said...
    de unde esti ?....si cati ani ai ?...
    Anonim said...
    persoana care zicea ....ca vrea sa foloseasca magia neagra ...
    ?
    Anonim said...
    Pt persoana care vroia magie neagra -> www.lumeaparanormalului.dap.ro
    Unknown said...
    Din cartea "Lumi Oculte" am invatat multe lucruri interesante si o recomand;)
    Anonim said...
    ziceti-mi un site cu ritualuri sau cuvinte care tre sa le rostesti pentru a face unele vraji...vreau shi eu sa incerk sa vad dak chiat tine:p
    Anonim said...
    nu este nebunie este o sursa energetica pe care multi o folodim fara sa ne dam seama ....ma intereseaza persoana care a spus ca a practicat m,agie si ia iesit adauga urmatorul is si vom vorbi mai multe .sexy_braileanca14 nu este o farsa adaugal pt ca trebuie sa vb
    Unknown said...
    va dau eu un sfat fratilor: nu cautati in diverse carti de magie cum sa o practicati ..... este mult mai simplu decat va imaginati trebuie doar sa credeti si sa aveti vointa necesara ... spre exemplu eu practic daca pot sa zic aceasta "magie" de vreo cativa ani .... si chiar merge si nu ma folosesc d cuvinte vrajitoresti.... la drept vorbind nu sunt cu nici una dintre parti sa fiu mai exact nici cu binele nici cu raul...... incercati si voi si o sa vedeti k o sa va reuseasca... aveti nevoie doar d acel dar care nu poate fi invatat .....
    Panky and Wolfie said...
    Ai dreptate mare Max! Pana la urma pt ce sa folosesti magia neagra daca poti face aceleashi lucruri shi cu magia alba? Sau cu gandul , na :)...Max,da-mi si mie ad la idul
    : toxic_modelyno
    Anonim said...
    Buna..tot ce scrie aici pe acest site este adevarat.
    daca doriti cateva carti de magie .. va poate ajuta .....daca va facut cineva BLESTEME`...sau ..alceva.aceste carti se gasesc...la vraci ..! in australia ..sunt foarte multe carti despre magia neagra vs alba...cautati mai multe detalii pe google.VA MMULTUMESC la revedere`
    Anonim said...
    Salutare.imi aduc aminte de un prieten bun de al meu care practica asa ceva,insa nu am inteles niciodata cum face si ce face.insa pare ca ii merge ca pe roate.Il stiu de cind era mic,familia lui era foarte saraca.si el avea o pasiune pentru asa ceva.Lam intrebat odata ce face si cum face toate chestiile alea.Primea bani de peste toot,si stiu ca in viata lui nu sa ocupat cu magarii,de nici un fel,de asemenea si politia la cercetat si nu iau gasit niciodata nimic in neregula.Dar revenind la ce mai spus el iata ce mia zis:Ca in fiecare dintre noi exista o putere uriasa data de cel divin,insa ca oamenii o inteleg gresit si ca religia si multe alte forme sociala au disdorsioanat adevarul despre magie.Mia spus ca indiferent ce iti doresti poti sa faci,indiferent de ce ritual folosesti,ptr ca credinta cu care te implici in acel lucru descatuseaza puterea universului si iti indeplineste acea rugaminte.Imi aduc amite ca mia spus ca noi suntem plini de capacitati incredibile insa ca noi le ignoram pentru ca suntem mult prea ocupati cu ALE LUMII si nu mai vedem dincolo de adevar.Am incercat si eu si credetima ca merge.Nu am inteles niciodata ce se intimpla dar va pot spune ca credinta din sufletul vostru si faptul ca credeti cu tarie in ceea ce faceti descatuseaza acele forte ale universului.Mia spus ca nu este plucru pe care sa nu il crerem si pe care sa nu il putem primi.Daca am asculta si am privi altfel lumea decit o vedem prin televizor sau ochii nostri totul ar fi altfel.De asemenea sunt convins ca ati citit sau vazut nenumarate documente scrise si nenumarate documentare in care se spun despre anumite parti ale creierului(si aici nu ma refer la inteligenta) care in anumite momente de rugaciune devarate incep sa functioneze,ceea ce inseamna ca noi suntem capabili sa facem absolut orice.Revenind la amicul meu,va pot spune ca el mia zis faptul ca noi oamenii ne credem prea marunti si prea neinsemnati in proprii nostri ochi,si ca nu mai avem curajul sa visam,sa ne exprimam sau sa traim ceea ce neam dorit sau ne dorim foarte mult.Mia spus ca nimic nu poate impiedica un om sase teleporteze dintrun loc in altul(si exista cazuri reale prezentate intrun documentar extravagant pe discovery)sau ca nu putem ridica obiecte cu puterea mintii.Acum eu nustiu ce sa zic,dar daca gindim prin analiza critica cred ca el cam are dreptate si poate noi nu vrem sa facem asa ceva ptr ca noi credem ca e imposibil.Cred ca noi ne limitam adevaratele capacitati de teama ca sa nu fim criticati,de teama de anu fi renegati sau acuzati,dar eu cred cu tarie ca noi oamenii suntem capabili de lucruri fascinante,care poate sfida absolut orice logica umana.Toata filozofia este ca trebuie sa credem cu tarie in noi,in fortele noastre si atunci sunt convins ca veti vedea lumea cu alti ochi si va veti bucura din plin de toot ceea ce va ofera ea.:)eu asa cred,daca nu ce sa zic.........aruncati cu pietre:))sa aveti grija de voi iar daca vreti sa ma cunoasteti idiul meu este free23darkangel2003.va stept si sa aveti grija de voi,crdeti in voi,credti in visele si in puterea voastra si nimic nu va poate opri.Eu cred ca adevarata magie este in noi,in puterea noastra,in credinta noastra,si cred cu tarie ca fiecare din noi poate face absolut orice lucru care poate sfida logica umana.Trebuie sa vrem,si vom reusi.
    Anonim said...
    Pentru a afla mai multe despre Magia Neagra, viziteaza site-ul: www.magieneagra.ro. Aici poti cumpara vraji, ritualuri magice, conjuratii, etc
    maxim_alexander said...
    am si eu o rugaminte la voi ..... imi puteti spune dc vreti sa practicati aceste ritualuri?.... am citit pe fel de fel de site-uri despre aceste lucruri si nu mi se pare normal.... omul din punctul meu de vedere e cell care decide si credenti-ma nici un fel de magie nu poate schimba asta oricat de mult va-ti dori sa fie asa.... totul tine de psihic mai ales cd e vb de blesteme si de ate chestii de genul asta.... insa dak tot vreti sa faceti si credeti k puteti ganditi-va putin si cd o sa aj la concluzia k nu trebuie sa interveniti in cursul natural al vietii o sa intelegeti ce inseamna magia si cum poate fi ea folosita.... totusi multi dintre voi alegeti magia ptr k va este frica sa traiti normal si sa infruntati gresesile din viata de zi cu zi si credeti-ma asta nu e viata.... as dori dak se poate sa primesc idei si raspunsuri la ceea ce am scris mai in sus.... nu va lasati pacaliti chiar de toti creativa voi un ideal si traiti dupa acesta... pentru multi care considera k vb doar asa credtima stiu despre ce e vb....
    Reihiuke said...
    Asta e conceptia gresita a oamenilor. Ca pot decide ceva. In reliate omul nu poate ”face” mai nimic. Omul, in starea actuala in care e, nu face, ci reactioneaza mecanic la influente si la ceea ce i se intampla.
    hook said...
    voodoo nu era faza aia in care iti facea cineva o papusa care seamana cu tine si daca ii face rau te afecreaza pe tine ?
    Anonim said...
    Lasa magia neagra sa lucreze pentru tine:
    http://www.danmagieneagra.wordpress.com
    Anonim said...
    'SALVE POMBA-GIRA;MARIA PADILHA;RAINHA DAS 7 ENCRUZIHADAS;FAZEI QUE (IMMO) VA EMBORA DA VIDA DE (MAM) NAO VOLTE MAIS.POMBA GIRA FAZEI COM QUE (IMMO) NAO PROCURE (MAM) E NAO VENHA ATRAS DE (MAM). (IMMO) ASSIM COMO O GALO CANTA;O BURRO RINCHA;O SINO TOCA;A CABRA BERRA;ASSIM TU HAS DE IR EMBORA (IMMO) . ASSIM COMO O SOL APARECE;A CHUVA CAI;FAZEI COM QUE (IMMO) VA EMBORA DA VIDA DE (MAM) ;COM DOIS OLHOS TE VEJO;COM TRES EU TE MANDO EMBOA COM MEU ANJO DA GUARDA PECO QUE (IMMO) ;VA EMBORA E NAO VOLTE;QUE ESQUECA (MAM) ; QUE TENHA VONTADE DE IR EMBORA E NAO VOLTAR;QUE NAO CONSIGA DORMIR;NEM ANDAR;NEM FALAR ENQUANTO NAO FOR EMBORA DA VIDA DE (MAM) . QUE ASSIM SEJA.PELO PEDER DE SAO CIPRIANO;ASSIM SEJA (IMMO) VAI EMBORA E NAO VOLTAR MAIS. PECO A SAO CIPRIANO QUE ELA VA EMBORA DEFINITIVAMENTE E NAO PROCURE MAIS POR (MAM) ; PECO ISTO AO PODER DAS TRES ALMAS PRESTAS QUE VIGIAM SAO CIPRIANO;ASSIM SEJA QUE (IMMO) VA EMBORA E SIGA SEU CAMINHO.ASSIM SEJA.O MARIA PADILHA MINHA RAINHA;ATENDEI O MEU PEDIDO.
    OBRIGADO MINHA RAINHA
    Si cand termini de citit o publici mai departe
    Anonim said...
    'SALVE POMBA-GIRA;MARIA PADILHA;RAINHA DAS 7 ENCRUZIHADAS;FAZEI QUE (IMMO) VA EMBORA DA VIDA DE (MAM) NAO VOLTE MAIS.POMBA GIRA FAZEI COM QUE (IMMO) NAO PROCURE (MAM) E NAO VENHA ATRAS DE (MAM). (IMMO) ASSIM COMO O GALO CANTA;O BURRO RINCHA;O SINO TOCA;A CABRA BERRA;ASSIM TU HAS DE IR EMBORA (IMMO) . ASSIM COMO O SOL APARECE;A CHUVA CAI;FAZEI COM QUE (IMMO) VA EMBORA DA VIDA DE (MAM) ;COM DOIS OLHOS TE VEJO;COM TRES EU TE MANDO EMBOA COM MEU ANJO DA GUARDA PECO QUE (IMMO) ;VA EMBORA E NAO VOLTE;QUE ESQUECA (MAM) ; QUE TENHA VONTADE DE IR EMBORA E NAO VOLTAR;QUE NAO CONSIGA DORMIR;NEM ANDAR;NEM FALAR ENQUANTO NAO FOR EMBORA DA VIDA DE (MAM) . QUE ASSIM SEJA.PELO PEDER DE SAO CIPRIANO;ASSIM SEJA (IMMO) VAI EMBORA E NAO VOLTAR MAIS. PECO A SAO CIPRIANO QUE ELA VA EMBORA DEFINITIVAMENTE E NAO PROCURE MAIS POR (MAM) ; PECO ISTO AO PODER DAS TRES ALMAS PRESTAS QUE VIGIAM SAO CIPRIANO;ASSIM SEJA QUE (IMMO) VA EMBORA E SIGA SEU CAMINHO.ASSIM SEJA.O MARIA PADILHA MINHA RAINHA;ATENDEI O MEU PEDIDO.
    OBRIGADO MINHA RAINHA

    ce inseamna asta? traducere?
    Voodoo said...
    @max_alexander89 nu vrei sa intri pe id-ul asta rosu_alb30 sa discutam mai indetaliat despre practicile tale ?
    Anonim said...
    avand in vedere ka sunt ATEU nu vad dc as crede in prostiile astea,da orikm imi plake ka e o poveste interesanta:)) dar nu reala
    Anonim said...
    fratilor singura forta divina si creatoare si distrugatoare e mama natura toata puterea , magia , tot ceea ce ne inconjoara e controlat de mama natura
    omul e parte componenta din ansamblu cu o capacitate nelimitata


    vointa si credinta nu sunt suficiente fara "har" dar harul nu vine el de la sine harul se educa prin perseverenta si exercitiu

    autoeducati-va si veti vedea ca magia si vrajitoria sunt una si aceeasi dar difera in mod de folosinta
    Miru said...
    Contactatima la acest id mirumir561@yahoo.com vreau sa stiu maiu multe despre aceste vrji!!
    Anonim said...
    mitici_andrey_09@yahoo.com cautatima vreau sa stiu mai multe de mult caut informatii
    Unknown said...
    Sal as vrea sa vb ID meu este cristigaby69@yahoo.com,de multe ori simt ce spui,dar nu stiu cum sa dezvolt ,aș vrea sa vb poate ma ajuti,ms
    Unknown said...
    Sal as vrea sa vb ID meu este cristigaby69@yahoo.com,de multe ori simt ce spui,dar nu stiu cum sa dezvolt ,aș vrea sa vb poate ma ajuti,ms
    lilian nikky said...
    Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și iubitoare. am fost căsătorită de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am întâlnit pe e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la fixarea relației.și îi fac pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. El vrea întotdeauna să fie alături de mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Chiar mă bucur de căsătoria mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet, deoarece Dr.saguru este cu adevărat un castru de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTAT CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.
    torpey clare said...
    Ce mărturie minunată, sunt clare de torpe, am fost fericită de căsnicia mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși juramintelor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am continuat și am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat extraordinar și extrem de spiritual care mi-a aruncat o vraja de dragoste și mi-a făcut EX-ul să se întoarcă la mine în perioada de 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp. 447440557868. Ia legătura cu el, vezi cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.
    Iben said...
    nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327
    Anonymous said...
    Toate datorită acestui bărbat grozav pe care l-am întâlnit în timp ce citeam câteva comentarii aici, la început mi-a fost frică de așa ceva, dar am nevoie de ajutor pentru a ieși din situația mea, deoarece soțul meu a primit un preaviz de două săptămâni pentru a ieși din casa pentru că testamentul a avut o neînțelegere pe care nu o pot afirma aici, dr. Ajayi a efectuat o vrăjitoare de reconciliere și am reușit să soluționăm diferența în afara instanței, dacă aveți nevoie de serviciul unui puternic jucător de vrăjitoare, contactați-l pe dr. Ajayi pe Whatsapp: +2347084887094 sau prin e-mail : drajayi1990@gmail.com
    Anonim said...
    E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.
    Anonim said...
    Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159
    Anonim said...
    După 5 ani de căsnicie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se poarte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că divorțează de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre aventura lui cu alte doamne, eu a fost total devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un vrăjitor pe internet numit Dr DAWN, care îi ajută pe oameni cu probleme de relație și căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa ceva va exista vreodată, dar am decis să o fac. Încearcă, când l-am contactat, m-a ajutat să fac o vrajă de dragoste și în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu alte doamne și ai lui cu mine definitiv și pe bune. Contactați acest mare vrăjitor de dragoste pentru relația dvs. - problema căsătoriei sau a infertilității trebuie rezolvată astăzi prin: ( dawnacuna314@gmail.com )
    sau direct WhatsApp: +2349046229159
    Anonim said...
    Ești îndrăgostit 💕 de cineva și el/ea nu răspund gestului, frustrat din cauza unei despărțiri 💔 atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta . Meriți cea mai mare fericire🥳 și dragoste.
    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare.
    aceasta este solutia
    dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159
    .... said...
    Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Unknown said...
    Lucrurile nu merg doar până când faci alegerea corectă în viața ta. În viața mea, am făcut alegerea corectă când l-am contactat pe Dr. Ilekhojie, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din Albany, New York, SUA și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. Ilekhojie pentru munca bine făcută. S-a asigurat ca soțul meu să oprească planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să rezolvăm diferențele. Nu mi-aș fi avut familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului Ilekhojie și de aceea îi las e-mailul gethelp05@gmail.com pentru a-ți restabili căsătoria sau relațiile rupte, îl poți suna sau pe Whatsapp la +2348147400259
    Unknown said...
    Mă numesc Maria Ciorbă. N-am știut niciodată că oamenii ar putea fi atât de amabili, altruişti și uimitori până când DR ISIKOLO m-a ajutat cu problemele mele în căsătorie. Unirea mea cu soțul meu nu a durat până la un an când am început să avem probleme. Era atât de frecvent încât am căzut în depresie și am continuat să mă lupt cu ea și, în același timp, soțul meu m-a părăsit și a jurat să nu mă mai întorc niciodată. Nu știam ce să fac cu viața mea în acel moment. A trebuit să continui să caut ajutor până când DR ISIKOLO mi-a venit în ajutor. După ce a făcut consultările cuvenite, mi-a fost clar că fosta iubită a soțului meu l-a tot manipulat ca să-l poată primi înapoi. Mi s-a spus ce să fac de către DR ISIKOLO și cu toată siguranța, trebuie să obțin rezultatul după 2 zile pe care l-am respectat și el m-a ajutat și rezultatul a fost atât de uimitor. Acum soțul meu s-a întors la mine și ne concepem primul nostru copil cu căldură și fericire. dacă aveți probleme similare sau de dragoste, trimiteți-i un mesaj prin Viber/WhatsApp +2348133261196 sau trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com
    Anonim said...
    PUTERILE SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

Post a Comment



Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire